marketingowy-harpagan.pl

W jubilerstwie znajdziemy bardzo dużo marek. Jakie cechy łączą ich wyroby? Po pierwsze kruszce, które wykorzystują do produkcji jubilerskich linii, ale także czym dodatkami je zdobią. Dziś skoncentrujemy się na te drugie. Skategoryzujemy je i delikatnie opiszemy.

Syntetyczne kamienie – pozostają najczęściej wytwarzane saletry potasowej, a jaśniej ze specjalistycznego szkła. Projektanci nierzadko umieszczają je w mniej drogich modelach biżuterii. Szkło kryształowe jest przede wszystkim charakteryzuje się wyższym współczynnikiem rozszczepiania wiązki światła. Pozostaje także nieznacznie gęstsze od szkła zwyczajnego. Głównym fabrykantem tego materiału jest zachodnia firma Swarovski.

Cyrkonie |to} następny z reguły wykorzystywany element ozdobny. Ten kamień tworzy się w pełni w fabrykach. Pozostaje niebywale krucha, co więcej możemy ją zgodnie z marzeniami barwić. W jubilerstwie materiał ten popularny jest nie długo, powstaje w wysokiej temperaturze. Cóż, główną zaletą pozostaje atrakcyjna cena.

Kamienie Szlachetne są to najdroższe z materiałów wzbogacających biżuterię. Znajdujemy ich w naturze całkiem wiele. Choć w tym wpisie zawęzimy się na tych najczęściej wykorzystywanych.

Szmaragdy {to| szlachetna klasa minerału – berylu. Dla amatorów, to ten oliwkowy. Cieszy się uznaniem jubilerów i kolekcjonerów. Jest bardzo gęsty, ale także łupliwy.

Rubiny pozostają prawie najcenniejszym kamieniem, ponadto przynależą do grupy korundów. Znane są z ponadprzeciętnej twardości 9/10, najbardziej rozpowszechnione rubiny pozostają krwiste w ich czasami można zauważyć rozszczepienie barwy.

Szafiry – niezmiennie są niezwykle uznawane w przemyśle jubilerskim. Symilarnie jak szafiry są z grupy korundów. Najczęściej są niebieskie. Znaczna ilość producentów produkuje go chemicznie.

Diamenty – tutaj można mówić dość długo. Pozostają najtwardsze z pośród istniejących na ziemi materiałów i również najwięcej warte.

Wymieniliśmy najpopularniejsze materiały używane do dekorowania wyrobów złotniczych. Choć, że wyróżniamy ich na ziemi zdecydowanie więcej.

Marketingowy Harpagan